اجاره داربست در تهران

داربست در تهران

ارسال نوشته به دوستان

داربست در تهران
اجاره داربست | قیمت اجاره داربست | قیمت اجاره داربست فلزی | اجاره داربست در شمال تهران

اجاره داربست در تهران

با نام و یاد خدا مفتخریم که با جندین سال سابقه درخشان در حوضه اجاره داربست در تهران و همه ی شهر های ایران خدمت گذارتان بوده و هستیم.

شرکت داربست فلزی فرازاندیشان شروع فعالیت نصب و اجاره داربست فلزی خود را از حدود 15 سال پیش به مدیریت جناب آقای قنبری آغاز نموده و در پروژه های ساختمانی بسیار زیادی در شهر های تهران و کل ایران درخشیده است ، که برخی از این پروژه ها را میتوانیم از پروژه های ساختمان پلاسکو ، پروژه برج های دوقلوی بهاران در منطقه 22 ، ساختمان شرکت نفت پاسار گاد و بسیار پروژه های این چنینی نام ببریم.

هدف ما همیشه در راستای اراِئه بهترین خدمات در سرتا سر ایران با نازلترین قیمت اجاره داربست بوده و خواهان رضایت کارفرمایان و مشتریان گرامی خود بوده وهستیم و به لطف خدا این مهم به ما همیشه در یافتن کارفرمایان همکاران و سایر دوستانی که در جوارشان همکاری میکنیم کمک کرده است و همیشه دوستدار ایشان هستیم.

اجاره داربست فلزی در تهران شامل داربست های ساختمانی که شمال ویژگی های مختلفی میباشد میشوند که ما در این مقاله سعی میکنیم به مقداری از آنها اشاره کنیم.

نحوه اجاره داربست:

اجاره داربست از زمان نصب کامل داربست و تحویل قطعی پیمانکار به عوامل کارفرما تا حداکثر 31 روز یک ماه شمسی کامل به صورت ماهانه محاسبه میشود و در صورت نیاز کارفرما به سازه داربست قرارداد و اجاره بهای بین ایشان تمدید میگردد و کارفرما ملزم به پرداخت اجاره بهای ماهانه به پیمانکار داربست به ازای هر ماه اجاره داربست میباشد و حتی با گذشت یک روز از ماه اجاره داربست ، اجاره داربست وارد ماه بعدی شده و کرایه یک ماه کامل داربست به پیمانکار تعلق میگیرد.

نکته: اصل کار بر اثر تعامل است و گاهی امکان دارد پیمانکار داربست پس از گذشت حتی چند روز از دریافت اجاره بهای کامل ماه خودداری نماید، سعی ما بر این است که شما را با قوانین کار داربست و اجاره داربست فلزی آشنا کنیم.

نحوه تسویه حساب اجاره بهاء داربست:

نحوه تسویه حساب اجاره بهاء داربست به صورت ماهانه و در ابتداء شروع هر ماه کاری کارفرما موظف به پرداخت اجاره بهاء داربست به پیمانکار میباشد و اصولاً تا زمان تسویه حساب کامل داربست در رهن کارفرما بوده و ملزم به پرداخت اجاره بهای کامل میباشد.

نکته:همه ی اصول همکاری وابسته به توافق اولیه طرفین نحوه قرار داد و صحبت های اولیه بین پیمانکار داربست و کارفرما و مستاجر داربست میباشد ولذا صرفاً ما با بیان قوانین کار به شما آگاهی ضوابط و شرایط اجاره داربست را میدهیم.

برای درک کامل تر از اجاره داربست به مقاله اجاره داربست ما سر بزنید.

نیاز به خدمات داربست دارید؟

جهت دریافت خدمات داربست فلزی در سرتاسر کشور با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی
اسپیس نمایشگاهی

داربست نمایشگاهی یا اسپیس فریم

داربست نمایشگاهی یا اسپیس فریم اسپیس فریم چیست؟اسپیس فرم شبیه به داربست می باشد ؛ با این تفاوت که بسیار شکیل تر بوده وتنوع شکل
خرید لوله داربست در استان مازندران
مقالات

داربست در استان مازندران

اگر شما نیز جهت اجرای عملیات کار در ارتفاع خود نیازمند اجاره داربست در استان مازندران هستید و یا به فکر خرید لوله داربست در

کرایه داربست
مقالات

اجاره داربست

آیا شما نیز برای اجرای عملیات خود به اجاره داربست فلزی نیاز دارید؟ما در این پست سعی داریم شمارا با نحوه اجاره داربست و قیمت

داربست فلزی
مقالات

داربست

داربست : راهنمای کامل برای استفاده و نگهداری از داربست مقدمه داربست فلزی یکی از ابزارهای مهم در صنعت و ساخت و ساز است که