نصب داربست فلزی

ارسال نوشته به دوستان

نصب داربست فلزی

نصب داربست فلزی به وسیله داربست فرازاندیشان؛ عمل نصب داربست فلزی کاربردهای بسیار زیادی دارد که بیشترین دلیل برپایی داربست جهت انجام کار در ارتفاع کوتاه یا بلند می باشد.بنابراین نصب داربست فلزی به دلیل اینکه زمینه ساز انجام کار در ارتفاع بلند برای کارگران است، میتواند زمینه ساز بروز حوادث شغلی که مربوط به کار در ارتفاع هستند می گردد.

با توجه به اهمیت سرعت و امنیت در اجرای فعالیت های بسیار سخت ساختمانی گروه داربست پایدار به ارائه انواع خدمات داربست اقدام نموده و همچنین مدیریت گروه داربست پایدار با بیش از ۱۰ سال تجربه ی کاری در استان تهران،درصدد آن است که به ارائه بهترین خدمات ساختمانی با ضمانت بسیار زیاد در کلیه استان های کشور بپردازد.گروه داربست پایدار آماده ی عقد قرارداد با کلیه شرکت های ساختمانی و شرکت در مناقصه های دولتی و غیر دولتی و پروژه های کلان و غیرکلان دولتی و خصوصی برای نصب داربست  فلزیو همچینین اجاره داربست می باشد.

داربست های بلند فلزی

داربست های فلزی را با لوله های فولادی به قطر ۵ سانتیمتر با حداقل ضخامت ۴ میلیمتر و بست ها مربوط مونتاژ می نمایند. با وصل کردن لوله ها به یکدیگر به وسیله بست ها در زمانی بسیار اندک می توان داربستی ثابت و قدرتمند و محکم به وجود آورد و از آن برای کار در ارتفاع استفاده نمود. برای جلوگیری از واژگون شدن؛ باید داربست فلزی را به طریق مناسبی به دیوارهای ساختمان مهار کرد. حداکثر فاصله دو مهار ۶ متر میباشد .

بست لوله های افقی : این بست دو لوله افقی را تحت زاویه ۹۰ درجه به یکدیگر وصل مینماید .

میله شکافدار اتصال  : برای طویل کردن دو لوله داربست به کار گرفته خواهد شد .

پایه قابل تنظیم : به جداره ی داخلی پایین لوله اتصال یافته و به وسیله آن ارتفاع پایه داربست تنظیم می گردد .

صفحه زیرستون : صفحه مربع شکل پایه داری است که برای توزیع بار از قسمت تحتانی ستون بر روی تکیه گاه مورد استفاده واقع خواهد شد .

قیمت نصب داربست فلزی

این سری از داربست ها از سطح ساختمان به صورت سکو بیرون میزنند و به همین جهت به آن داربست ( سکوی ) پیش آمده گفته می شود .داربست فلزی به دیوارهای ساختمان اتکا خواهند داشت و در مکانهایی که برپاسازی داربست ها مرسوم از سطح زمین غیر ممکن یا پر هزینه می باشد، مورد استفاده قرار گرفته میشود. همینطور که از ساختمان بالا میرود، آن ها هم از دیوار باز شده و توسط جرثقیل در محل جدید  نصب می گردد و به این ترتیب در مصالح داربست صرفه جویی بسیار فراوانی به عمل می آید.

هزینه های اجرای داربست فلزی

۱- ارتفاع انواع داربست فلزی

۲- حجم انواع داربست فلزی

۳- محل نصب انواع داربست فلزی

۴- امکان دسترسی به لوازم ( جنس کشی )

۵- تغییر فاصله های استاندارد و عرفی انواع داربست فلزی

۶- مهاری خور داربست فلزی

۷-نوع فعالیت ( داربست زیر بتن … داربست نماسازی ) و …

به شکل عمومی هزینه های اجاره داربست  فلزی ماهیانه می باشد ( یعنی شرکت ها یا کسانی که اجاره می دهند بدون توجه به روزهای کاری شما هزینه یک ماه را دریافت می کنند. نحوه محاسبه داربست ها ی فلزی به صورت حجمی محاسبه خواهد شد یعنی با توجه متر مربع فضایی که اشغال نموده است تا ارتفاع مشخصی هزینه مشخصی خواهد داشت و در صورت افزایش ارتفاع به تناسب به قیمت آن افزوده می شود , معمولا صنف مصالح ساختمانی در هر سال نرخ نامه ای را برای اجرای داربست  فلزی منتشر می نماید.

نیاز به خدمات داربست دارید؟

جهت دریافت خدمات داربست فلزی در سرتاسر کشور با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی
اسپیس نمایشگاهی

داربست نمایشگاهی یا اسپیس فریم

داربست نمایشگاهی یا اسپیس فریم اسپیس فریم چیست؟اسپیس فرم شبیه به داربست می باشد ؛ با این تفاوت که بسیار شکیل تر بوده وتنوع شکل
خرید لوله داربست در استان مازندران
مقالات

داربست در استان مازندران

اگر شما نیز جهت اجرای عملیات کار در ارتفاع خود نیازمند اجاره داربست در استان مازندران هستید و یا به فکر خرید لوله داربست در

کرایه داربست
مقالات

اجاره داربست

آیا شما نیز برای اجرای عملیات خود به اجاره داربست فلزی نیاز دارید؟ما در این پست سعی داریم شمارا با نحوه اجاره داربست و قیمت

داربست فلزی
مقالات

داربست

داربست : راهنمای کامل برای استفاده و نگهداری از داربست مقدمه داربست فلزی یکی از ابزارهای مهم در صنعت و ساخت و ساز است که