داربست ارزان

نخوه قیمت گذاری داربست

ارسال نوشته به دوستان

داربست ارزان

اینروز ها اکثر کارفرمایان و سازندگان و ارگانهای ذولتی که در امر ساخت و ساز ساختمان ها و پیشبرد پروژه های ساختمانی خود هستند همواره میکوشند تا جایی که به کیفیت کار لطمه وارد نشود هزینه های پروژه را پایین آورده که داربست ارزان قیمت نیز یکی از این موارد را شامل میشود اگر شما برای عملیات خود نیازمند داربست ارزان درتهران و یا داربست ارزان در همه نقاط ایران هستید باید خدمتتان عرض کنم که داربست فلزی فراز اندیشان همواره میکوشد تا هزینه اجاره داربست شمارا تا حد امکان پایین بیاورد.

همیشه و از شروع کار شعار ما این بوده که ما هرچقدر میتوانیم کارفرمای بیشتری جذب کنیم نه پول بیشتری…

اگر شما نیز نیاز به اجاره داربست و دریافت اطلاعات بابت قیمت داربست دارید میتوانید از لینک زیر با کارشناسان ما تماس حاصل بنمائید.

برای دریافت مشاوره اینجا کلیک کنید

برای بازدید پروژه ها و آشنایی با ما به اینستاگرام ما سر بزنید

برای ارتباط و دریافت مشاوره و قیمت به واتس آپ پیام دهید

نخوه قیمت گذاری داربست

نحوه قیمت گذاری داربست

 در این متن قصد داریم نحوه قیمت گذاری داربست را به شما بیاموزیم همانطور که در ویدئو گفته شد برای بدست آوردن یک داربست ارزان قیمت چند فاکتور مورد بررسی قرار میگیرید
  1.  اولین مورد برسی محل پروژه (داخل شهر یا خارج شهر بودن ، صعب العبور بودن و غیره … )
  2. گزینه بعد متراژ پروژه داربست میباشد
  3. نحوه اجرای داربست (وجود لوازم جابجائی متریال ، تاور گرین ، بالابر ، وینچ و …)
  4. تعداد ماه اجاره داربست (هرچقدر مدت زمان اجاره داربست بالاتر برود هزینه اجاره کم میشود
  5. انجام کلیه آیتم های یک پروژه (سعی کنید تمام آیتم های یک پروژه را به یک شرکت داربست فلزی اجرا کنید ، هم شما دغدغه کمتری نسبت به تغییرات بر اثر تعویض پیمانکار داربست فلزی دارید هم پیمانکارداربست به شما و پروژه دلگرم شده ئ تمام امورتان را در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا مینماید.
 
فقط با رعایت این اصول و اخلاق کاری شما میتوانید هزینه های خود را در آیتم داربست فلزی سرشکن کرده و یک پیکانکار داربست ارزان قیمت داشته باشید.

اجاره داربست ارزان در تهران

 برای اجاره داربست در تهران شما میتوانید از طریق لینک های بالا با شرکت داربست فلزی فرازاندیشان ارتباط بگیرید و با شرح پروژه ء خود از چگونگی نحوه نصب داربست در پروژه شما مدت زمان نصب داربست و غیره مطلع شوید.
همینک تمام سعی ما بر این است که بهترین خدمات را با استفاده از بهترین اجزاء داربست و نیروهای مجرب با ارزان ترین قیمت داربست به شما ارائه نماییم.
داربست فلزی یکی از مقاطع پر خطر ساختمانی است که باید در اجرای عملیات آن بسیار دقت نمود و تمام آیتم های ایمنی داربست HSE را به خوبی رعایت نمود.
پس خواهشمند است در انتخاب پیمانکار داربست خود نهایت دقت را بکار ببرید.
نکته: هیچ پیمانکار داربستی نباید به خاطر پایین آوردن هزینه های عملیات و پیشرفت سریع تر کار و اجرای داربست ارزان قیمت جان کارکنان را به خطر بی اندازد و بسیار مهم است که عوامل داربست با علاقه و صبر در صدد پیشبرد پروژه داربست بندی باشند.
یکی از ویژگی های اجاره داربست نسبت به خرید لوله و متعلقات داربست فلزی در این است که پس از اتمام عملیات پروژه و کارفرما متوجه ضرر زیان فروش لوله ها نمیشود.
 
داربست ارزان

نحوه کم کردن هزینه های داربست پروژه

از یک سو استفاده ایمنی و مطمئن از سوی دیگر کم کردن هزینه های داربست پروژه؟
چطور ممکن است؟
بعضاً شاهد پروژه هایی هستیم که کارفرما برای پایین آوردن هزینه های داربست پروژه اقدام به خرید لوله داربست و خرید اتصال و بست چهار پیچ و اجزای داربست نموده که در حساب کتاب اولیه بعله به نفع پروژه تمام شده و کارفرما گول بازی ذهنی ندادن اجاره بهاء داربست را میخورد ام همیشه هم اینطور نیست…
حال برای شما شرح میدهم که چطور خرید لوله داربست میتواند به سرمایه پروژه شما در آخر کار لطمه وارد کند ، بله همانطور که گفتم شما در  آغاز زمان خرید لوله و اتصالات داربست در  
  • مرحله اول و پس از خرید حدود 10 % از سرمایه خود را درب کارخانه از دست دادید
  • مرحله دوم حدود 7% هزینه حمل و نقل و جابجائی از سرمایه پروژه را ازدست دادید
  • مرحله سوم حدود 10 تا 15 % هزینه از بابت بریدن لوله ها در زمان فروش  کسر میگردد که آنرا ازدست دادید
  • مرحله چهارم حدود 20% هزینه خرید را بابت نصب به پیمانکار داربست میپردازید
  • مرحله پنجم حدود 20 % هزینه خرید را بابت جمع آوری داربست میپردازید 
که مجموعاً شما 73% هزینه خریدتان را جهت اجرای داربست نمای پروژه خود از دست دادید که اگر فرض را بر این بگیریم که مبلغ کل خرید شما 1 میلیارد تومان باشد شما مبلغ 700 میلیون تومان بابت نصب داربست پروژه خود هزینه کردید که با انتخاب پیمانکار مناسب و اجاره داربست این مبلغ حداکثر در مدت زمان 1 ساله نهایتن به 40 یا 50 درصد میرسید.
و چه بسا شما میتوانستید سرمایه اولیه ای که خرج امور خرید داربست نمودید را در آیتم های بهتری جهت راهبرد بهتر پروژه سرمایه گذاری فرمائید.
نکته:هر پروژه ای روند خاص خودش را دارد و نمیشود نسخه واحد برای تمام پروژه ها پیچید، پروژه هایی هم هستند که خرید لوله داربست بسیار برایشان منطقی تر و اقتصادی تر است و ما همیشه بدون نگاه منفعتی کاملاً با صداقت کارفرما را درمواقعی که لازم به خرید است در جریان میگذاریم.
 
پس شما میتوانید با تماس با عوامل داربست فلزی فراز اندیشان بهترین نتیجه گیری را برای پیشبرد پروژه ی خود داشته باشید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به خدمات داربست دارید؟

جهت دریافت خدمات داربست فلزی در سرتاسر کشور با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی
اسپیس نمایشگاهی

داربست نمایشگاهی یا اسپیس فریم

داربست نمایشگاهی یا اسپیس فریم اسپیس فریم چیست؟اسپیس فرم شبیه به داربست می باشد ؛ با این تفاوت که بسیار شکیل تر بوده وتنوع شکل
خرید لوله داربست در استان مازندران
مقالات

داربست در استان مازندران

اگر شما نیز جهت اجرای عملیات کار در ارتفاع خود نیازمند اجاره داربست در استان مازندران هستید و یا به فکر خرید لوله داربست در

کرایه داربست
مقالات

اجاره داربست

آیا شما نیز برای اجرای عملیات خود به اجاره داربست فلزی نیاز دارید؟ما در این پست سعی داریم شمارا با نحوه اجاره داربست و قیمت

داربست فلزی
مقالات

داربست

داربست : راهنمای کامل برای استفاده و نگهداری از داربست مقدمه داربست فلزی یکی از ابزارهای مهم در صنعت و ساخت و ساز است که